Na bazie naszych doświadczeń we współpracy z klientami, opracowaliśmy specjalny program Skanska Customer Care. W jego ramach Partnerzy Biznesowi ds. Zarządzania Wartością Budynków (Eng.: Asset Management Business Partner) współpracują z najemcami, którzy podpisali umowy najmu, planują proces zmiany lokalizacji, a później wprowadzają się do swoich nowych biur. Koordynatorzy wspierają najemców w znacznie szerszym zakresie niż jest to na rynku praktykowane. Są jedynym kontaktem dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczących nowego biura i tym samym są naturalnym łącznikiem pomiędzy wykonawcą a przyszłymi najemcami naszych biur.
Czym dokładnie zajmuje się Partner Biznesowy ds. Zarządzania Wartością Budynków w Skanska Property Poland?
Przede wszystkim wspiera najemców po podpisaniu umowy najmu, odgrywając istotną rolę w procesie przygotowania i przekazania powierzchni najmu. Partner Biznesowy ds. Zarządzania Wartością Budynków pozostaje w stałym kontakcie z zarządcą budynku oraz project managerem odpowiedzialnym za proces budowy i wykończenia biurowca. Wspólnie z nimi weryfikuje, czy realizacja prac wykończeniowych na powierzchniach najemców dokładnie odpowiada uzgodnieniom i pośredniczy w komunikacji z najemcą w tym zakresie. Koordynuje też wprowadzanie zmian najemców do projektów wykonawczych ----a zdarza się to dość często i wtedy Skanska jako deweloper wykazując swoją elastyczność i zrozumienie klienta, stara się w miarę możliwości uwzględniać te zmiany. To właśnie Partner Biznesowy ds. Zarządzania Wartością Budynków przygotowuje dokumentację potrzebną w procesie przekazania powierzchni i bierze w nim czynny udział.