Jakie zmiany będą miały na Ciebie wpływ?
1 |
Numer umowy / zamówienia Wszystkie zamówienia i umowy zakupu mają "numer systemowy", który musi być umieszczony na wszystkich fakturach . Jest to kluczowy warunek umożliwiający nam terminowe przetwarzanie faktur. "Numer systemowy" jest dostarczany przez osobę kontaktową w Skanska. |
2 |
Jeden plik PDF W przypadku wysyłania załączników, muszą one być zawarte w jednym pliku PDF z fakturą. W przeciwnym razie system ich nie zaakceptuje, co doprowadzi do opóźnień w przetwarzaniu faktur. Adres e-mail Skanska do wysyłania/skanowania faktur pozostaje bez zmian. |
3 |
Aktualność danych Prosimy o poinformowanie nas, jeśli jakiekolwiek dane firmy uległy zmianie (np. adres), abyśmy mieli aktualne dane w naszym nowym systemie. |
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt bezpośrednio z osobą kontaktową w Skanska.