- Wejdź na stronę www firmy
Przeczytaj o jej historii i zasadach funkcjonowania.
Zobacz jak wygląda struktura organizacyjna i możliwości Twojego rozwoju zawodowego. Sprawdź czy odpowiada Ci w jaki sposób firma pisze o sobie, swoich klientach i pracownikach. - Informacje prawne
Zobacz KRS firmy, sprawdź kto jest w jej zarządzie i radzie nadzorczej. Możesz sprawdzić też wysokość kapitału zakładowego i typ działalności, jaki prowadzi. - Odwiedź profile firm w mediach społecznościowych
Sprawdź co firma pisze o sobie - odwiedź jej wizytówkę na portalu pracy, na którym znajdują się jej ogłoszenia, odwiedź jej profile w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, You Tube, Twitter, Instagram. - Sprawdź rankingi pracodawców
Zobacz, czy firma znajduje się w rankingach najlepszych pracodawców, i na której pozycji. Zobacz, jakie nagrody branżowe otrzymała i jaką pozycję zajmuje w rankingach branżowych. - Opinie i komentarze na rynku pracy
Jeżeli znasz byłych lub obecnych pracowników firmy, zapytaj ich jak oceniają swojego pracodawcę. Poszukaj informacji w internecie na temat firmy - aktualności o firmie i artykułów o realizowanych przez nią projektach. - Informacje branżowe
Dowiedz się, co o firmie sądzą znajomi pracujący w danej branży. Jeśli zmieniasz branżę, dowiedz się więcej o obszarze działania, który Cię interesuje, perspektywach branży. - Zobacz kim są pracownicy firmy
Sprawdź profile pracowników na portalach społecznościowych - stąd dowiesz się o ich ścieżce kariery i możliwościach rozwoju jakie daje firma. Zobaczysz ile czasu zajmowali określone stanowiska.
Opisane informacje dobrze jest zebrać przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu pracy. Warto jednak poszukać ich jeszcze przed rozmową rekrutacyjną, bo pozwolą lepiej się do niej przygotować i zadać rekruterowi lub przyszłemu przełożonemu odpowiednie pytania.